My new purchase-Ugg Bailey Bow - mój nowy zakup

Hello, I purchase today another ugg boots to my collection, this time i bought Ugg Australia Bailey Bow  in chestnut colour and in size Us 8. I bought them on aution site. They not arrived to me yet and i can't wait to have them, hope they will fit me perfect. I think I have problem. I am an Ugg adicct. I think I need serious therapy. Photos below:

Cześć, kupiłam dziś koleją parę botów ugg do mojej kolekcji, tym razem zakupiłam model Ugg Australia Bailay Bow w kolorze orzechowym i rozmiarze 8. Kupiłam je na stronce aukcyjnej allegro.pl. Jeszcze do mnie nie dotarły ale nie mogę się doczekać, mam nadzieję ze bedą doskonale pasowały. Myślę że mam problem. Jestem uzależniona od butów ugg. Chyba potrzebuje poważnej terapii.
A oto ich zdjęcia:





Comments